Mozgás (20%-ban felelős a fogyásért)

Mozgás (20%-ban felelős a fogyásért)
1) Mozdulj! Tegyél mindig eggyel több lépést az egészségedért!
Nagy túlsúllyal ne gondolkodj kocogáson, ugrálós csoportos órákon!
"Sétálj" (helyesebben magadhoz mérten erőltetett tempóban gyalogolj) minden nap egy keveset! Például hanyagold a tömegközlekedést, ha csak 2 villamosmegállónyira van dolgod, hanyagold a lift használatát, kezdj el lépcsőzni! Fokozhatod a hatékonyságot, ha mindeközben koncentrálsz azokra az izmokra, amiket dolgoztatsz! Esetleg még rá is feszítesz..

2) Mutass példát! Legyél gyermeked, unokád, vagy sorstársaid példaképe! Így nem "csak" saját magad miatt fogod megtenni holna is az elkövetkezendő lépést, hanem értük is! Nekik is segítesz ezzel.

3) Mozogjon együtt a család! Ha olyan mozgásformát választasz, amit szeretteiddel együtt is tudsz "művelni", még jobban fogod magad érezni. Nem lesz lelkiismeretfurdalásod, hogy Tőlük veszed el az időt (persze mindenkinek szüksége van ÉNIDŐre is.. Döntsd el, Te mitől érzed magad jobban! Vagy alkalmazd vegyesen! :D )
Ha gyermekeddel szánkóztok, nem csak sportolsz, fogysz, hanem egyben tartalmas programod lesz vele, amire mindig emlékezni fog!

4) Méredzkedj rendszeresen, de ne túl sűrűn! Jegyzetelj! Lásd, hogy a befektetett energiád miként alakítja a tested!

5) Motiváció! Vezess naplót az eredményeidről, hogy lásd hogyan fejlődsz pl. megtett km-ek száma/hét. Illetve legyen sűrűn szemed előtt egy kép, amit el szeretnél érni! Pl. fiatalabbkori önmagad, amikor még ideális volt a súlyod!

6) Menedzseld magad! A Téged visszhúzó emberek véleményétől tartsd Távol magad! Higgy magadban és ne hagyd hogy eltérítsenek célodtól!

7) Mellőzd a kifogásokat! Lehetetlen nincs, csak tehetetlen!
Ajánlom
Kérdés a termékről
Webáruház készítés