Étkezés (80%-ban felelős a fogyásért)

Étkezés  (80%-ban felelős a fogyásért)
1) Átfogó javaslatok
- Próbálj 3 óránként enni nagyon keveset! Ebből 2 kisétkezés (tízórai, uzsonna)
- tízóraira az alábbi gyümölcsök a legjobbak - citrus, alma, körte, szilva, barack, piros bogyós. (aszalt és olajos magvak nem! - vagy csak ritkán) 
- hal heti 2-szer
- édesítésre Eritrit (0kcal és nincs tőle gyomorprobléma) 
- magas rosttartalmú köret: barnarizs, quinoa, köles, kuszkusz, hajdina, bulgur 
- a napi bevitt táplálék fele zöldség legyen, nagyrészt 5gr alatti szénhidrát tartalmúak: kígyóubi, jégsaláta, brokkoli korlátlan mennyiségben, emellett paprika, paradicsom, hónapos retek (hüvelyeseket kerüld a fogyókúra alatt) 
- 2,5-3l folyadék, amiből minél több víz!
- tej és tejtermékek ideiglenes elhagyásával felgyorsíthatod a fogyókúrát, de ha türelmes vagy, ill. már lefogytál és csak szintentartasz, akkor a sovány sajtok fogyasztása (napi 5-8dkg), vagy 1,5-2 dl zsírszegény tej/tejtermék kimondottan ajánlott.

2) táplálkozz az okostányér szerint:
3) a www.kaloriabazis.hu használatát mindenképp ajánlom legalább a kezdeti időszakra, hogy lásd mi fér bele a fogyókúrás kalóriakeretbe!

4) Étrendkiegészítőt ne szedj, viszont multivitamint kellene, hogy ne alakuljon ki a mérsékelt étkezés miatt hiányállapot! 
Ez jó sok "szabály"... DE! ha túl nagy lépés egyszerre, akkor apránként elkezdve is tökéletes!
Vizsgáld meg, miben van a legnagyobb eltérés az ajánlott és a Te étkezésed között, és ott változtass először! Pl. kezd el a kalóriabázis vezetését, utána cukorhelyettesítés, ebédnél minél sűrűbben zöldségköret választás, egyre kisebb adagok... Nyilván úgy lassabb a folyamat, de a legfőbb cél, hogy ne egy rövidtávú fellángolás legyen, hanem tartható változtatások...
+1: Ha van energiád előre megtervezni egy heti étrended, úgy sokkal könnyebb tartani magad ahhoz, és egyben ezekhez az elvekhez...

 

Ajánlom
Kérdés a termékről
Webáruház készítés